Mer energi

Har mer energi än jag haft på länge. Dess värre blir jag stressad över känslan att dt kanske bara är tillfälligt så jag ger mig ingen rast eller ro.
Just nu är hela huset upp och ner. Det bärs ut en massa saker som ska slängas och Uffe har röjt en garderob och rensat bland alla stövlar - det blev två sopsäckar som ska till tippen!
Men i några små hörn börjar det se bättre ut och snart hoppas jag att dessa områden blir större och fler!. Imorgon kommer mamma, då ska vi storstäda köket - superskönt att få det gjort och att dessutom få hjälp! LYX!
Nu ska vi äta lite lunch och sedan fortsätter röjandet...

Kram

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Härligt med en massa energi.

Skönt också att få slänga en del.

Syns imorgon.

2012-05-06 @ 17:31:31
Postat av: Veronika

Det ar val en forstaelig (finns det ordet?) kansla nar det varit monstret sa lange. Hoppas for din skull att det haller i sig, och haller i sig... och haller i sig lite till :o)

2012-05-07 @ 19:24:21
URL: http://ny10023.wordpress.com
Postat av: Ulrika F

Njut av dagen och energin som du känner!

2012-05-09 @ 08:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0