Fler hjälpmedel

installerade i telefonen.
VV appen har inte fungerat så bra den senaste veckan. Varken rent tekniskt i telefonen eller som hjälp att äta rätt. Jag åt så "fel" att det inte var något roligt att fylla i längre...
Men nu är det ny vecka och nya tag så jag ska göra ett nytt försök.
Samtidigt har jag laddat in en CD med mental träning i mobilen som ska hjälpa mig att nå min idealvikt. Det är bara att hoppas att flera små hjälpmedel kan få tåget att gå åt rätt håll.
Har en läkartid imorgon också för att diskutera en fortsättning på behandlingen jag fick i våras hos kuratorn på vårdcentralen. Hon har slutat och de har inte rekryterat någon ny... Behöver hjälp att ta mig vidare så jag inte hamnar tillbaka på botten hela tiden, det är tufft att hamna där när man kämpar hela tiden för att sakta men säkert ta sig uppåt.
Problemet är att man kan inte gå hur sakta som hellst för då står man stilla!
 
Kram
 
Wickie!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Du är duktig som ''motar Olle i grind''
Hoppas du får någon plan, nåt att hålla dig i när det bökar lite!
Sen har du ju No Candy Team!!
Kram

2012-11-05 @ 08:52:31
Postat av: Veronika

Heja du! Det ar starkande att gora bra val :)

2012-11-05 @ 15:53:49
URL: http://ny10023.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0