Idag har jag varit lite frusen o seg

men det harndå gått ganska bra. Kände inte alls för någon promenad på em som vi brukar försöka ta men en kollega, Ulrika, kände inte heller för det men då vaknade smådjävlarna i oss så vi kom ut på en skön promenad.
Har varit extremt sötsugen nu på kvällen och plockat i mig endel onödigt men jag var o handlade utan att köpa något o det är mycket värt. Små steg åt rätt håll.
Idag lunchade jag Uffe o ett par kollegor till honom. De var på jobbet o gick en skyddsutbildning eftersom de ska sätta upp fler staket . . .
Kram
Wickie!

Kommentarer
Postat av: Mamma o Pappa

Ibland är det gott att "smådjävlarna" är vakna o på alerten.

Hoppas att lunchen var god.

2012-11-20 @ 22:11:31
Postat av: Mamma och Pappa

Fler staket runt Forsmark?
Varje varv blir ju längre och mer lättforserat. Även om det yttersta går strax söder om Östhammar räcker det till rubriker om någon smiter in.

2012-11-21 @ 00:37:42
Postat av: Ulrika

Dom där smådjävlarna borde dyka upp oftare ;) (och då syftar jag inte på dom som tar sig över staketen... Hihi)

2012-11-21 @ 08:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0