Läskigt värre!

Är på badhuset med Erika, Elin o Jasmina.
På väg hit ringde jag polisen eftersom jag i den långa dolda kurvan efter Hökhuvud (Betlehemskurvan) fick möte på min sida av vägen. Bilen jag mötte körde i mycket hög fart om en rad bilar när de var påväg in i kurvan!
Hade inte jag kastat mig in på en busshålls plats hade vi frontat!
Var för en gångs skull glad över att sitte i Uffes stora tunga picup! Ifall det gått sämre än det gjorde.
Är fortfarande lite uppskakad.
Kan bara hoppas att polisen tar honom eller att det i alla fall inte händer en olycka!
Wickie!

Kommentarer
Postat av: Mamma o Pappa

Skönt att ni klarade er. Det är otäckt med sådana bilister.
Kram

2012-11-17 @ 02:17:49
Postat av: Veronika

Det var kanske nagot sadant har du upplevde: http://geo.palitratv.ge//akhali-ambebi/shemthkhveva/23581-rusethis-quchebshi-gadaghebuli-shokismomgvreli-kadrebi.html. (Skickat fran min chef som exempel pa bilkorning i Ryssland)

2012-11-19 @ 18:40:44
URL: http://ny10023.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0