god morgon

sitter på bussen påväg till stockholm över natt. mitt i smeten ska vi vara!
Det blev ingen löpning igår och ikväll finns inte möjligheten... förkylningen är inte värre nen inte heller vättre ...
hoppas att två dagars extra vila hjälper.
När jag klev på vågen imorse fick jag en chock! Trotts att jag slarvat med maten har jag gått ner 0,8kg! Det är bara att tacka! Har fortfarande kvar några veckobonus points o några extra för löpningen i söndags så jag ligger inte på minus vilket tydligen räcker för att jag ska tappa.
Har hittat en klänning jag vill komma i till jul så jag har lite morot. Ska försöka lägga upp en bild.
Kram

wickie!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har också morot i form av ett nyinköpt jättesnyggt lila skärp till nyinköpta svarta byxor! Detta skall jag ha på min första golfrunda 2013!! Den blir förhoppningsvis i mitten på maj!
Då skall jag både vara snygg och spela bra ;)

2012-10-24 @ 13:09:34
Postat av: Ulrika F

Jag är inte anonym.... Jag är Ulrika :))

2012-10-24 @ 13:10:31
Postat av: Ulrika F

By the way.... Jag skall ha en tröja på mig då också! ;)

2012-10-24 @ 13:11:33
Postat av: Mamma o Pappa

Lycka till

2012-10-24 @ 18:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0