Imorgon

börjar mitt nya liv! Nja kanske inte ett nytt liv men förhoppningsvis att en ny smart telefon med en hjälpsam app kan göra att jag får lite ordning på mina matvanor. Matvanorna är det inget större fel på det är mina godis ovanor som är problemet ;-)
Men imorgon kommer de nya telefonerna och det första jag tänker göra är att ladda ner denna app - har gått och sett fram emot den nu ett tag så jag hopas hjärnan har fattat vad som är på gång!
 
Just nu skiner solen utanför fönstret och jag tänkte ge mig iväg hemmåt en stund tidigare, har en förkylning som inte har bestämt sig men jag mår bättre idag på em än jag gjorde igår em och det ser jag som ett gott tecken.
 
Må gott
 
Wickie!

Kommentarer
Postat av: [email protected]

Lycka till med din nya telefon.
Hoppas att du fick njuta en stund av solen också.
Kram

2012-10-11 @ 06:47:38
Postat av: Veronika

Det kommer oppna sig en helt ny varld :)

2012-10-11 @ 20:37:12
URL: http://ny10023.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0