Lite tungt!

Träningsvärken är lite jobbig plus att det känns som att jag håller på att bli förkyld. Hade besämt mig att INGET skulle få hindra en löprunda efter föräldramötet ikväll. Jag hade mentalt förberett mig på mörker, kyla och ev regn men vad gör man mot en förkylning?
Har inte gått så bra med maten heller så det känns lite extra tungt. Ligger inte på minus utan har några points kvar av veckobonusen men om jag fortsätter som jag gör nu och inte kan motionera blir det snart mycket minus.
 
Har nu flyttat kontor så jag delar med min kollega Johan och är i markplan. Det käns bra. Lite mera spring i korridoren men det är för det mesta trevligt.
 
Ska nu tillbringa två dagar i stockholm... mycke resande blir det men det är intressant och lärorikt.
 
Kram
 
Wickie!

Kommentarer
Postat av: Veronika

Hoppas forkylningen kommer av sig. Nar ni ar i Stockholm, aker du hem over natten da?

2012-10-23 @ 19:21:25
URL: http://ny10023.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0