Lite

sol har det blivit idag när jag var ute och körde lite grus för att fylla i gropar på vår uppfartsväg och planerade lite ljung jag köpt för länge sedan.
Det var skönt, men jag har inte ork eller inspiration nog att ta på mig löparskorna och det känns jobbigt.
Tvättmaskinen har någora år på nacken och den har börjat strula. Har fixat med den lite nu i helgen och har jag tur håller den ett tag till men med min tur så blir det en stor utgift snart...
Ska nu fixa lite lunch till vår minsting och hennes kompis, själv är jag inte sugen på mat... eftersom jag skåpätit en del idag :(
 
kram
 
Wickie!

Kommentarer
Postat av: Veronika

Jag har nog plockat i mig nära ett kilo vindruvor idag i en form av skåpätning. Det hjälper ju att det är nyttigt, men det känns ändå inte helt bra att aldrig hinna bli hungrig liksom.

2012-10-08 @ 04:59:55
URL: http://ny10023.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0