Nu är det nära...

Killarna som ska komma med våra nya telefoner håler på och packar upp. Jag som normalt inte bryr mig så mycket i nya tekniska prylar längtar efter att få min nya telefon. Så att jag kan ladda hem appen från viktväktarna - precis som om den kan lösa alla mina problem! Människan är allt bra fånig ibland!
Men det ska bli skönt med en hjälp att hålla i handen. Motståndet borde bli större mot att stopa fel saker i munnen om jag direkt måste skriva upp det. Borde få mig att tänka en eller två gånger extra innan jag äter i onödan.
Imorse vägde jag 99 kg och funderar på att haka på eller snarare utmana syrran som satt upp ett tufft mål fram till jul.
Mitt mål blir att spränga 90 kg vallen och hamna på 89 kg, dvs 10 kg på ca 11 veckor - verkar rimligt!
 
Nu gäller det att kavla upp ärmarna!
 
Wickie!

Kommentarer
Postat av: Rosan

Heja Wickie det fixar du :-)
När jag provade vv så använde jag mig nästan bara av appen och jag var jätte nöjd med den.
Det finns hur mycket bra bantar och träningsappar som helst.

2012-10-11 @ 11:09:41
URL: http://rosatjejen.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0