Nya telefonen

har sina fördelar och jag föröker hitta dem och använda dem.
Har laddat ner ett par appar, dels viktväktarnas app som visar att de senaste dagarna på hotell och konferans tär hårt på veckobonusen men att jag inte har ätit värre än att jag kan motionera bort det!
Har också en håll koll på viktminsktningen app som visar att jag gått ner 1,6 kg på 12 dagar!
C25K appen gillar jag för där kan man lägga in lite egna reflektioner och visar på ett bra sätt hur långt och hur fort jag sprungit. Ingen bra statisitk men jag har pulsklockan med samtidigt så det fungerar bra.
Facebook har också en bra app som jag använt lite och bland det förtsta jag såg där var att en av mina kusiner fick barn för 2 veckor sedan så jag kunde skica ett grattis! Hade inte någon aning om att hon väntade...
Har nu också skaffat en router till internet här hemma så man inte är så låst men det är lite trögt... Detta är det första jag skriver via routern så jag hoppas det funkar.
Ska nu till Gimo och handla sen ska jag använda C25K appen för att kunna komma på + i viktväktarappen ;-) eller kanske för att jag mår bra av det!??!
'
Kram
 
Wickie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0