5:42 min per km!

Idag när jag var ute och sprang tog det 5:42 minuter att sspringa en av km:trarna! av de totala 4,75 km jag var ute. Det var lite tungt och trögt efter genomköraren på 20 min i söndags men dagens pass bestod av 5 min promenad, 5 min jogg, 3 min prom, 8 min jogg, 3 min prom, 5 min jogg och sen avsluta med 3 min promenad.
Det var under de 8 min löpning som jag lyckades slå detta personlaiga rekord! Det var relativt mycket nedför men jag är stolt ändå!
På de andra intervallerna gick det också ganska fort - med tanke på hur trött jag var. regnade gjorde det också så det var riktigt motigt men skönt när det var gjort.
Med maten går det inte alls bra just nu. Jag kastar i mig kolhydrater så jagm åste ta nytt tag och hitta något sätt som fungerar...
Nu är det dock sängen som gäller!
 
Kram
 
Wickie!

Kommentarer
Postat av: Veronika

Grattis till prestationen!

2012-09-19 @ 04:18:52
URL: http://ny10023.wordpress.com
Postat av: Mamma o Pappa

Bra gjort!

2012-09-19 @ 05:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0