Engelska och glosor

verkar inte vara mina barns starka sida...
Maria har nu fått texter att arbeta med i engelskan istället vilket brukar fungera mycket bättre.
För Erikas del gäller det att få läraren att släppa glosorna lite tidigare så hon hinner nöta in dem men där är det segt. men äntligen har hon fått boken med sig hem så vi kan kopiera och tjuvträna. Ska även kopiera av texterna så vi lättare kan sätta in orden i meningar och lära oss förstå dem!
Bara att hoppas att elin får det lite lättare!
Tillbaka på jobbet idag efter resan till Studsvik som på det hela taget var bra! Det verkar vara ett toppengäng att sammarbeta med så det känns riligare och roligare med "nya" rollen jag har på jobbet.
Vi har kommit en bra bit påväg inom projektet jag jobbar på nu och vi ska fortsätta imorgon och stora delar av nästa vecka - det är också roligt!
Ikväll ska jag ge mig ut och springa igen för nu är det snart bara en vecka kvar tills det är dax för 5 km...
 
Må gott!
 
Wickie!
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma o Pappa

Låter härligt att höra att du fått mkt inspiration och känner glädje i jobbet. Toppen.

Hoppas att det går bra för våra" tjejer" vi håller tummarna för dem, det är inte lätt med stavning alla gånger.
Vi syns om en vecka.

Kram Mor o Far.

2012-09-13 @ 19:48:28
Postat av: Veronika

Gud vad kul att kanna sa infor jobbet! Grattis :)

Jag tycker tjejerna kan ta med sin mamma - och pappa om han vill - pa studieresa till NY :) Efter nyar har vi annu fler sangplatser!

2012-09-14 @ 17:19:56
URL: http://ny10023.wordpress.com
Postat av: Viktkamp

språk har aldrig varit min grej så förstår vad hon går igenom =/ Kram

2012-09-14 @ 19:43:56
URL: http://viktkamp.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0