Inte nog

med att jag har bott på hotell en natt nyligen, Uffe har varit borta/ska bort och jaga och han har nu varit borta tre nätter på jobb...
Tjejerna och jag ska bo på hotel i helgen och jag blev "beordrad" två nätter i Jönköping nästa vecka...
 
Inte nog med att det är bökigt att ta sig till Jönköping - hotell från insidan är inte så upphetsande... Bara att hoppas att konferansen blir bra.
 
Nu är jag trött efter att ha uträttat mycket på jobbet idag och det är kusr hela dagen imorgon. Ryktet säger att kursen är bra men tuff så det är bara att ta ett djupt andetag och hoppas att man orkar...
 
Ha det gott!
 
Wickie!

Kommentarer
Postat av: Mamma o Pappa

Hotell är väl kul????;););)

2012-09-19 @ 20:58:50
Postat av: Veronika

Vart ska ni i helgen??

2012-09-20 @ 16:48:52
URL: http://ny10023.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0