Länge sedan sist...

men det har varit fullt upp... Har varit ett par dagar i Jönköping på möte utan dator - i spöregn - så det blev inget sprungit trotts att jag hade käder med mig.
Har haft noll motivation och har tänkt att springa idag men det spöregnar så motivationen är på noll...
Har slarvat supermycket med maten i veckan och suttit mycket stilla därför var jag rädd för vad vågen skulle visa imorde men den visade på -0,6kg gämfört med förra gången vilket i och för sig betyder +1,5 kg sedna för några veckor sedan.... men skönt ändå att det inte var ytterligar + 1 kg som jag nästan befarade.
På jobbet ska vi få nya telefoner - nå supermodärnt med möjlighet till en massa appar m.m. Funderar då på att ladda ner viktväktarnas app och föröka ta hjälp av den. Förhoppningsvis kan det gå lättare när den är med hela tiden. Vi får se...
Ska nu fixa lite lunch och förbereda kräftskiva vi ska ha imorgon. Förhoppningsvis slutar det att vräka ner regn så jag kommer ut på en löprunda också...
 
Kram
 
Wickie!

Kommentarer
Postat av: Veronika

Mums med kraftor! At en at mig ocksa ar du snall :)
Hoppas du kommer trivas med nya telefonen. Det ar otroligt vad fort man vanjer sig vid alla bekvamligheter den erbjuder!

2012-09-28 @ 15:44:32
URL: http://ny10023.wordpress.com
Postat av: Mamma o Pappa

Hoppas att du kommer ut på din runda.
Och lycka till med din nya telefon.

Ät gärna några kräftor från oss också.

2012-09-28 @ 17:14:44
Postat av: Ulrika F

Jag har laddat hem appen från Viktväktarna!! Minskade två kilo direkt.... Hahaha, nej men den känns mycket användbar! 510 kr för tre månader.
Kram

Svar: Det är bara att hoppas att det är värt pengarna! Har inte varit inloggad på ett par dagar men här låg kommentaren!
Ses efter bull-kalaset!
Wickie

2012-10-03 @ 15:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0