Mörbultad...

Sov i 9 timmar inatt och vaknade alldeles mörbultad men ändå ganska pigg. Länge sedan jag hade en sådan känsla så jag blir sakta men säkert piggare och starkare!
Hade jag ens försökt med en tuff arbetsvecka för ett tag sedan hade jag blivit helt däckad och sjukskriven. Att toppa det med en dag då jag fixar och grejar hemma och springer på det hade nog tagit livet av mig då!
Vågen visade idag 97,2 vilket betyder att jag gått ner 2 kg sedan toppnoteringen för några veckor sedan. Önskar att kilona skulle rasa av mig men jag måste lära mig tålamod ;-)
 
Nu ska jag ta mig an disken och se vad tjejerna och jag ska hitta på idag. Uffe tog en jaktkompis och Eva-Lenas husvagn med sig upp till norrland på älgjakt igår - blir borta till på onsdag så vi har "kill fritt"!
 
Kram
 
Wickie!

Kommentarer
Postat av: Mamma o Pappa

Skönt att det går åt rätt håll med din hälsa.

Tålamod är svårt att lära sig man vill ju att det ska gå så fort alltid. Men men det kommer så sakteliga.

Kramar.


2012-09-02 @ 15:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0