På hotell,

i väntan på middag!
Har varit en ganska lugn dag och jag är förvånansvärt pigg med tanke på att klockan ringde kl 04:15 imorse!
Vi ska snart äta middag och därefter tror jag att jag kommmer att knyta mig ganska så kvickt. Har suttit mycket idag men tog en ganska lång promenad på stan nyss och för det ändamålet hade jag helt fel skor...
Matade in gårdagens träningspass från klockan till datorn nyss och det ser gasnka bra ut. kan ur statisitken läsa att jag på två av mina drygt 4 km höll ett tempo på under 6,30min per km! Och då sprang jag ingen hel km! Jag har börjat få upp lite tempo. under ca 16 min av mina totalt 29 min låg jag på en puls över 150 slag per minut och det är också bra träning!
Har nyss hjälpt Erika att få ordning på sina glosor via datorn - som jag har med mig så nu ska hon och Jenny föröka banka in dem i skallen - får hon bara kläm på vad de heter på engelska brukar stavningen gå ganska bra. det är bara att hoppas!
Nu är det dax att gå ner till maten.
 
Kram
 
Wickie!

Kommentarer
Postat av: Veronika

Hoppas det smakade!

2012-09-11 @ 20:01:11
URL: http://ny10023.wordpress.com
Postat av: Mamma o Pappa

Vi hoppas det samma som Veronika. Sov gott o kram från oss.

2012-09-11 @ 22:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0