Resan till Stockholm

börjar snart...
Vi har redan packat så när jag åker från jobbet vid 14,30 ska jag bara hämta upp alla barn och all packning.
Vi ska bo i Hagaparken där jag, mamma och pappa springer topploppet imorgon.
Ska bli spännande att se om jag orkar springa 5 km och hur fort det går...
Tyvärr käner jag migl ite rasslig i halsen men jag hoppas att det inte blir värre än vad det är.
 
Nu ska jag på möte innan jag åker omvägen förbi Österbybruk hem för att lämna av ca 15 kassar med barnkläder till loppisen de ska ha i helgen. Ska bli spännande att se om det ger någora pengar. Det som inte blir sålt kommer att skänkas till välgörenhet och det känns bra det också.
 
Må gott!
 
Wickie!

Kommentarer
Postat av: Veronika

Sorterade ut kläder från Salmas garderob nu när vädret gått från sommar till höst. En del ska jag försöka sälja, men det blev en kasse som jag ville ge bort. Jag la ut den på en sida där man kan lägga ut annonser gratis på nätet. Inom 5 minuter hade jag närmare 10 svar, så jag tog bort annonsen. Inom ytterligare 30 minuter hade den första personen som svarade varit här och hämtat kassen! Några grejer var från era gömmor så nu pryder dom någon kines-amerikansk bebis på norra Manhattan någonstans :)

2012-09-22 @ 14:26:06
URL: http://ny10023.wordpress.com
Postat av: Veronika

Hur gick loppet förresten?!

2012-09-22 @ 14:27:26
URL: http://ny10023.wordpress.com
Postat av: Viktkamp

hur gick det för dig? jag sprang min första 5 km igår på 41 min :D stor lycka!! Kram

2012-09-24 @ 20:56:14
URL: http://viktkamp.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0