Trött

i benen så jag nästan måste vila när jag går upp för trappan! Hade möte ½ dan så huvet är också trött... Nu har alla barnen kommit hem så det vankas middag och sedan ska jag nog hänga en maskin tvätt innan jag kryper ner under täcket - tidigt...
Imorgon är jag ledig - har inte så mycket inbokat så det blir verkligen ledigt - men ingen sovmorgon eftersom barnen ska till skolan. Det har varit så mycket på jobbet de senaste veckorna att detta är min första lediga dag på 3 veckor! Sköööönt!
 
Må gott!
 
Wickie!
 

Kommentarer
Postat av: Mamma o Pappa

Hoppas att du får en underbar ledig dag.
Hoppas också att du fick sova gott o länge.
Kram

2012-09-17 @ 21:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0