Trött!

Blev ingen löpning igår och idag är jag så slut att jag inte ens orkar diska...
Har i ett par timmar velat gå och sova - nu blir det nog av för nu känns det inte allt för tidigt!
Vi kämpar med en grej på jobbet som är väldigt krävande. Det känns både viktigt och nödvändigt och verkar bli riktigt bra men jobbigt. Vi måste verkligen använda geniknölarna! Jag och en kollega har suttit med detta hela dan idag (nästan) så det är inte konstigt att man blir trött - han såg lika trött ut när han gick hem som jag kände mig ;-)
Men om några veckor är detta jobb gjort och vi kommer att ha höjt kvalitén på våra utbildningar betydligt!
Samtidigt ska vi omorganiseras och vår nya VD som verkar ha fattat vad vi får betalt för (utbildningarna vi levererar och inte en massa utvecklingsprojekt...) har fått sätta sin prägel på företaget. Jag har träffat honom några gånger och varje gång har han sagt kloka saker och ställt "rätt" frågor och man har blivit glad för han är väldigt social. Misstänker att han blivit tillsatt för att få skutan på rätt körl och städa upp i företaget och det tror jag han kan göra bra! Om några år är det bara att hoppas att han blir ersatt av någon som ser en utmaning i att köra den nyskurade skutan i inslagen riktning.
Känner mig sötsugen - har lyckats hålla mig borta men saknar inspritation till vad jag ska äta. Måste börja söka recept för att inte ramla tillbaka i gamla ovanor.
 
Nu ska jag gå och sova!
 
Kram
 
Wickie!

Kommentarer
Postat av: Pappa och mamma

Vi hoppas att du fått en natts riktig god sömn

2012-09-16 @ 11:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0