första gången på 20 år!

som Däckstavägen blivit översvämmad!


ån är överfull och har bäddat över på många ställen men där är inte nivåerna extrema. det är i och längs alla tillflöden som nivåerna är extrema.

fler ovanliga vattennära aktiviteter har ägt rum idag. Uffe var med mig och småtöserna o badade! vi härjade i bassängen i två timmar! Jag simmade 500 m och är helt slut. känner mig risig i halsen men tänker inte ge upp träningen jag kommit igång med förrän jag är dålig. bara att hoppas att det blir bättre istället för sämre :-)
imorgon ska jag med Lena ut och rida. det ska bli kul!

sov gott!
Kram
Wickie!
♥♡♥♡♥♡♥☆★♣♧
testade några symboler jag hittade i telefonen ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0