På G?

Det känns som om lite motivation har återvänt o det har gått bra med mathållningen de senaste dagarna o jag har sprungit varannan dag.
Har börjat om med C25K programmet o hoppas orka hålla i denna gång så jag komer runt 5 km om några veckor.
Ska nu krypa ner i hotellsängen på Arlanda o hoppas på en god natts sömn innan dag 2 på projektmötet drar igång. Idag hade vi styrgruppen med och det är alltid lika spännande när halvledande personer fån olika företag möts + en och annan från koncernen. Men det gick bra o projektet går frammåt!
Ha det gott!
 
Kram
 
Wickie!
 
 

Kommentarer
Postat av: Veronika

Härligt! Hoppas du får bra fart på träningen. Här hade jag planerat att promenera till jobbet i morgon som ett sätt att får mer vardagsmotion, men så har jag fått så himla ont i hälen idag, så vi får väl se hur det kännas efter en natts sömn. Kramar

2013-04-17 @ 04:10:24
URL: http://ny10023.wordpress.com
Postat av: Mamma o Pappa

Härligt att du kommit igång o att det känns bra.
Kram

2013-04-17 @ 11:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0