trött o grinig!

Kanske mera grinig än trött...
Medicinen jag fick när jag hämtade ut receptet senast var en annan sort (samma verksamma ämne) men hjälper inte lika bra + gör att jag sväller! Väger nu 103 kg! - har gått upp 8 kg på lite drygt en månad! trotts att jag inte äter mer än jag brukar... Har nu trappat ner på medicinen så jag har i princip slutat ta den - tur att det är vår o att solen skiner. Hade planerat att trappa ner över sommaren och kanske inte börja igen i höst men nu får jag se. Ska kontakta läkaren igen o höra vad han säger. men då ska jag försäkra mig om att det är rätt variant jag får! Behöver jag betala extra för att få den sorten jag vill ha får jag göra det för denna extrema viktökningen bättrer inte på mitt humör och mitt välmående.
Förkylning har gjort att jag inte kunnat träna heller men nu har förkylningen blivit sämre så jag hoppas den ska vända och försvinna istället för att bara vara halvrisig.
Ikväll ska familjen åka till Östhammar o gå på "restaurang". Skriver det inom situatuionstecken eftersom vi har valt en pizzeria/gatukök. De har god mat, trevlig service o inget alkoholtillstånd vilket gör att vinterklientelet på komunens restauranger inte är intresserade av stället så det är perfekt för en familjekväll ute ...
 
New York - borna o resenärerna - har ni fått mitt sms med bild på den monterade lampan jag fick? Tack för den, den är perfekt! Bra läslampa och vänder man upp den mot taket ger den perfekt mysbelysning i hela rummet!
 
Ha det gott!
 
Kram
 
Wickie!

Kommentarer
Postat av: Mamma o Pappa o New york borna

Hoppas att ni hade det trevligt på erat restaurang-besök o fick god mat…

Någon bild på lampan har vi inte fått men det ser vi fram emot att få.
Kramar

2013-04-06 @ 22:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0