Helgen har varit OK

med tanke på hur det hade kunnat blivit.
Åt en cupkake o tårta på kalaset igår. Lite vär mycket tårta men ändå ganska OK. Några after eight gick också ner senare på kvällen men inte i sådana mängder att jag skäms.
Nu känns det som att jag kan gå vidare o fundera på hur jag ska hantera godis o sötsaker framöver.
Just nu känns det som att jag kan klara mig utan ett tag igen.
Hoppas att förkylningen som ligger på lur bestämmer sig så jag kan satsa helhjärtat på löpningen. Nu törs jag inte springa så hårt o ofta som jag skulle vilja men får vara glad att jag kommer ut ibland.
Maria o jag ska ut med hästisarna idag!
Kram
Wickie!

Kommentarer
Postat av: Mamma o Pappa

Hoppas att ridturen blev fin.

Kram

2013-02-17 @ 17:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0