Känner mig fortfarande ur form

men är inte sämre vad gäller förkylningen o mitt frossande igår var inte värre än vad jag hade kunnat unna mig en "ätardag".
Försöker nu fundera på hur jag ska hantera framtiden, den närmaste helgen och resten av livet . . .
Ska på kak-kalas idag o vad ska jag äta där? Ska jag vara stenhård o inte unna mig något alls eller är det OK att äta något. Klarar jag av att äta bara något?
Hur ska jag förhålla mig till sötsaker i långa loppet? Är det ok med 2 kalas en och samma vecka om jag håller mig borta längre perioder emellan?
Mycket att fundera på.
Ska jag ut o springa idag eller riskerar jag att bli däckad i en förkylning då? Någon som vet? ;-)
Kram
Wickie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0