Träningsvärk!

Igår red Maria och jag en ganska lång sväng och jag kämpade bra. Lyckades hålla Lysa i galopp två långa sträckor tack vara att jag frev på med hela kroppen. Vi är två gamla otränade tanter Lysa o jag men vi kämpar.
Trotts trött kropp och ömmande ljumskar gav jag mig ut o sprang idag på kvällen. i blåst och snö! Jag är stolt!
Den tokiga Marian började rida häst nr 1 kl 20.00 och ska därefter rida häst nr 2 (Att hennes ljumskar klarar det ...) i busvädret! hon tcker det är roligt och hade ingen möjlighet att rida på dan idag så då blir det sena kvällen.
Pannlampa, reflexväst på henne och reflextäcke på hästen gör att de syns bra!
 
Håller på o ska söka pengar från Kulturrådet till Torer Höks dag - vi firar 20-års jubileum!!!! Så det planeras lite extra! kolla gärna in: http://www.facebook.com/TorerHokFestival
 
Kramar
 
Wickie!

Kommentarer
Postat av: Pappa o Mamma

Härligt när man är nöjd med sin träning.
Muskelvärk kommer som ett brev på posten tyvärr.

2013-02-18 @ 21:59:07
Postat av: Pappa o Mamma

Duktiga Maria.

2013-02-18 @ 21:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0