Tuff dag

idag har jag varit godissugen som bara attan o det har funnits gott om godis o godsaker att tugga i sig.
Men jag har klarat det bra. Åt ohämmat ogår när jag "fick" äta o det var gott men samtidigt känns det lite onödigt.
Funderar på att begränsa mitt godisätande till födelsedagar. Börjar inse att jag alltid måste ha något att hänga l mitt godisätande på och varje vecka är kanske för ofta för att jag ska kunna mota bort sockerråttan.
Har ju klarat tre veckor utan godis o fikabröd så varför inte fortsätta avstå längre perioder.
Födelsedagar är socialt svåra att avstå så det känns som bra "syndardagar" samtidigt som det inte är allt för ofta.
Fortsättning följer . . .
kram
Wickie!

Kommentarer
Postat av: Mamma o Pappa

Låter väldigt bra tycker vi.
Fortsätt ni på den vägen.
Lycka till o kram från oss

2013-01-27 @ 17:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0