Bara en dag kvar . . .

innam det blir en hel veckas skön ledighet!
Mycket att göra på jobbet. Idag fick jag fler prioriterade arbetsuppgifter under ett möte med kunden. Saker som borde ha gjorts för flera år sedan så det är svårt att säga att det inte hinns med. Men alla vet att jag gör så gott jag kan o försöker hjälpa till.
Hade idag större delen av vår avdelning på ett kombinerat möte o utbildningstillfälle o det behövdes. Han bara med halva bildspelet trotts att jag fick nästan dubbla tiden. Mycket frågor o många diskussioner gjorde att många frågetecken rätades ut o flera kunskaps luckor täpptes till samtidigt som jag fick fram vad som behöver göras som jag behöver hjälp med.
Nya friska tag efter påsk!

Ska nu sova trotts att klockan inte är 9:o ännu.

kram

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Mamma o Pappa

Bra jobbat och vi hoppas att du kommer att njuta av din långledighet.

2013-03-28 @ 01:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0