Nu är det över...

Den mest intensiva periofen på länge på jobbet är över! Eleverna sitter nu tysta o koncentrerar sig på provet - det är en skön känsla. Ska rätta provet i em men jag tror att alla kommer att klara sig galant!
Är ledig på fredag och nästa vecka är jag ledig torsdag o fredag + måndag till onsdag veckan efter - välbehövlig långledighet!
Känner att kroppen och knoppen behöver vila nu.
Trivs annars med jobbet även fast det är mycket att göra. Många uppskattar det lilla jag hinner o förstår att jag inte hinner mer än vad jag gör så pressen är inte stor.
Känns lite tomt när all udervisning är över och prestationen inte måste vara på topp hela tiden. Ska i em rätta proven och sedan städa skrivbordet så jag får undan alla rester efter undervisningen inför imorgon då jag ska återgå till vanliga arbetsuppgifter igen.
 
Kramar från ett soligt Uppland!
 
Wickie!

Kommentarer
Postat av: Mamma o Pappa

Låter gott att du får en långledighet.
Passa på att njuta av den .

Låter gott att du trivs med dina arbetsuppgifter.
Stor solig kram från oss.

2013-03-21 @ 09:02:02
Postat av: Veronika

Sol ute, sol inne, sol i hjärtat sol i sinne :)

2013-03-21 @ 15:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0