Trött!

Men så sprang jag 5 min i sträck två gånger igår också! Det var jobbigt men kändes skönt. Är en bit kvar innan jag orkar springa någon längre sträcka men jag är på gång!
den 29/5 ska jag springa, eller försöka springa vårruset, 5 km, i Stockholm.
Vi är några tjejer på jobbet som peppar varandra så det ska bli kul. Stadsloppet i Östhammar kände jag inte för alls i år så det hoppade jag över.
 
Här är vädret toppen och hästarna har börjat få vara ute på nätterna. Skönt att inte behöva upp för att släppa ut dem. de får mat fortfarande men det är ingen panik med den eftersom de kan pilla i sig lite grönt mest hela tiden. Maten jag la ut i morse var inte helt slut så de har inte behövt svälta.
 
Elin har nu gått upp för att duscha, sedan ska vi baka muffins att mysa med - utan storasyster Maria eftersom hon har åkt med tåget till mormor och morfar och ska agera skogshuggare på mosters sommarstugetomt. Det kommer att se annorlunda ut när vi kommer dit nästa gång.
 
Ont i axlar och nacke har jag fått också - så att det värker och har blivit huvudvärk. Tur att man har en naprapattid nästa vecka! Ska försöka tigga till mig lite massage från alla mina hemmavarande familjemedlemmar - det skulle vara skönt...
 
Kram
 
Wickie!

Kommentarer
Postat av: Veronika

Låter som ni hade en härlig dag. Bra jobbat i löparspåret. JAg har faktiskt mindre ont i min höft än på länge och kan röra mig mer obehindrat. Inte så att jag ger mig ut och springer, men bara det att kunna gå utan att få ont! :)

Svar: Hej!Skönt att höra att höften inte plågar dig lika mycket längre. fått hjälp eller har tiden läkt "alla" sår?
Kram
Wickie

2013-05-10 @ 14:58:02
URL: http://ny10023.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0