½ lördagsgodis

har idag bara ätit halva min ranson lördagsgodis och känner mig nöjd med det. Blev lite smågodis i form av choklad istället för en chokladkaka. efterrätten jag tänkt ha efter middagen blev det innget av. Var mätt och förkylnngen gjör ju att jag inte känner så mycket smak - så det kan kvitta-
Otroligt egentligen. Jag som i princip aldrig har kännt att mätt är en orsak att inte äta efterrätt elller andra sötsaker tycker det ör OK att göra det nu... Det är bara att hoppas att det håller i sig. ;-)

Kram

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Grattis!

otroligt bra att du fixa detta och knner dig nöjd.

Du är på rätt väg.



Kram Mamma

2010-04-25 @ 07:59:55
Postat av: Pappa

Njut av den känslan. Det kommer att hålla i sig - och bli ännu bättre.

En dag kommer du att känna dig fri från sockersuget precis som jag gjorde den dagen jag insåg att jag verkligen slutat röka.

2010-04-25 @ 08:00:20
Postat av: Pappa

Njut av den känslan. Det kommer att hålla isig och bli ännu bättre. En dag kommer du att känna dig fri från godissug precis som jag gjorde den dan jag insåg att jag verkligen slutat röka.

2010-04-25 @ 08:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0