efter tågresan...

Hade inte behövt oroa mig för pressbyrån. Åkte ju till lilla Nyköping och det var stängt. Köket på hotellet var också stängt så det blev en macka och en cider. Mer passande som kvällsmat än lagad mat så det blev ju bra!
Vär på hotellrummet väntade en tallrik godsaker! - oj vad frestande det var men efter mackan tog jag bara vindruvorna som låg bredvid chokladbitarna!!! Jag la foldern som nyckeln låg i över chokladen så jag skulle slippa se dem...
Somnade som klubbad och drömde en mardröm om att jag ätit en kaka som legat på fatet och jag var så irriterad på mig själv att jag ätit kakan att känslan satt kvar i kroppen när jag vaknade. Fick tänka en sväng extra innan jag insåg att det varit en dröm, snacka om att koncentrationen är på topp!
Frukosten gick toppen, da har alltid fruktsallad och massa frukt och annat gott att det inte är svårt att göra bra val.
Första fikat var en macka, direkt efter frukosten så den avstod jag. God lunch med mycket svamp och grönsaker. Efterrätten såg inte supergod ut så det var lätt att avstå, fanns frukt om jag hade velat ha.
Eftermiddagsfikat oroade jag mig lite för - det brukar alltid vara något smaskigt och det var det! Tre olika sorters smarriga kakor typ kladdkaka, cheescaca och något annat men det fanns också fat med morotsstavar, annanas och melon! Jag tog glatt ett stort fat och lände ingen saknad efter kakorna ;-)
Eftersom det saknas restaurangvagn köpte jag en skagen baguette som middag, det var det som fanns till buds som kändes OK. (Åt halva)

Ska nu jobba lite...

Trevlig helg

Wickie!
(tryckte på någon knapp så allt blev stort och fet stil! Lyckas inte få bort det...)


Kommentarer
Postat av: Veronika

Wow! bra jobbat!

2010-04-16 @ 17:17:10
Postat av: Monica

Oj vilken konstig text på din blogg idag...stora vita bokstäver som knappast syns.



Vi hörs i morgon igen!



Kram Monica

2010-04-16 @ 21:54:45
URL: http://violett.bloggplatsen.se
Postat av: Veronika

Knack-knack! Är det någon hemma? Det här har ju varit första "utmanings-dagen" på ett sätt och jag har kollat lite titt som tätt efter något inlägg men inget på hela dagen. Hoppas det beror på att du haft fullt upp med annat, inte att utmaningen blev för stor...

Kram!

2010-04-17 @ 21:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0