En katastrofdag...

i alla fall om man tänker på hur man ska äta...

Började redan vid frukost : INGEN!!!
Tanden hade hamnat lite på sned under natten och så fort jag rörde tungan, käken ja allt som finns i närheten av tanden gjorde det ont!
Ringde min tandläkare - han var i fjällen!!! Slutade med en tur till Uppsala och tanläkarakuten där de drog ur tanden som var heltrasig. Nu är jag lite öm men på ett bättre sätt än tidigare.
Hade ju inte ätit något så jag var på lagom gott humör, lite vimsig efter bedövning och spänning... Det blev ett besök på Max eftersom Maria och Elin var med och de ville till Lekia som ligger granne. En liten naturell hamburgare, en lite pommes och en liten cocacola - naturellt är det jag ätit idag.
Ikväll får vi främmande igen - då blir det tacos med mycket grönsaker så dagen kanske inte blir en total katastrof ;)

Undrar hur bra bilförare jag var påväg från tandläkaren?

Wickie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0