Min födelsedag

började med frukost på sängen. De underbara ungarna hade rostat bröd - men jag nöjde mig med en skiva. Förmiddagen ägnade jag åt stallet och förberedelser inför kvällen. Mycket mat skulle lagas och uterummet pyntas. Ungarna gömde och letade påskägg - jag också. Jag hade ett litet och höll mig till det. Först åt jag ingen men när jag väl börjat blev det ganska mycket på en gång. men sen kände jag mig ganska nöjd.
Lämnade kabnske 1/3 av godiset kvar i ägget som ungarna ska få dela på ;) framsteg!
När jag köpte påskgodiset sknade jag en viss sorts påskägg men det kom Siv med på kvällen så där blöev det en del extrea men vad fasen, det är var ju min ätardag! Nu behöver jag inte käna mig sugen på dem mera.
Tyvärr bet jag sönder en tand under dagen. Störde mig inte supermycket men gjorde att jag inte åt något kött... Laxlådan är dock toppen god så det gick ingen nöd på mig.

Var en god och glad påsk!

Wickie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0