Mörka morgondagen!!??!!

Känner för att inte tala om för er vad som ska hända imorgon... Massor av fika! 3 olika fika tillfällen + min egen lovade valnötsglass :(

Tillfälle 1
9-fikat; Jag har lovat eleverna kaka efter provet, tänkte ta med en apelsintårta och känns ju helknasigt att inte ta en bit själv...
Tillfälle 2
14-fikat; Jag och en av chefterna är utsedda att hålla i första "fredagsfikat" med diskusitioner om arbetsklimat. Jag bjuder ju på sätt och vis här också...
Tillfälle 3;
Jenny fyller år och bjuder på födelsedags fika med tårta på kvällen. Bakvänt att komma och sen inte äta...
Valnötsglass: Löfte från mig själv...

Plan för fredagen:
Fika 1 en liten bit för sällskap och träning i att bara äta lite.
Fika 2 en frukt - här måste jag inte äta, strunt samma om det blir någon kommentar, det får jag leva med.
Fika 3 måttligt med fika, en kaka och en liten bit tårta låter rimligt.
Valnötsglassen; sparar jag till något annat tillfälle. Den som spar han har! ;-)

Bra plan eller inte? Det är i alla fall en plan som jag tror att jag kan fullfölja och det är bra i sig!

Wickie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0