Orkar inte

just nu så jag ger upp ett litet tag...
Bad en kollega köpa en sallad i matsalen åt mig, de brukar ha bra och goda färdiga "dagens sallad". Idag var det en salladsbädd med bacon och lökröra :-(
Den hade platsat i en smörgåstårta på 80-talet med massor av majonäs m.m. Smakade i o för sig OK och jag åt knapt halva för sedan blev det för mycket (positivt i o för sig!).
Efer denna lunch kändes det som att det kan kvitta hur jag gör idag, så jag tog en bit kaka som var kvar sedan i morse.
Har bestämt mig för att förösöka hålla igen på sötsaker och inte överäta de närmsta dagarna. Koncentrera mig på att träna. Orkar inget ant just nu, jag och vädret är på samma humör!
Har inte gett upp för alltid men känner att jag inte orkar kämpa med sötsuget just nu men om jag intye är igång igen om ett par dagar får ni sparka på mig!

Ha en trevlig helg!

Wickie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0