Affärslunch

med efterrätt idag. Det är avslutning på ena STT gängets teoriutbildning. Känner att jag förtjänat efterrätten med allt slit jag lagt ner med dessa elever och deras utbildning.
Problemet är ju bara att det dyker upp sådana här grejer allt för ofta! Igår var det tårta, idag efterrätt, imorgon?, fredag? lördag fyller jag år...
På tal om påsken. Jag har som plan att på lördagnär jag fyller år får jag äta vad och hur mycket jag vill men undvika att räka i mig när jag är mätt. Det vore en seger!

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Veronika

Har inga tvivel om att du förtjänar stor belöning! Att se efterrätten som den belöningen kanske blir lite som ett vådaskott (heter det så?)? Finns det kanske någon belöning som du kan få/ta som inte är mat?

2010-03-31 @ 09:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0