Ångrade mig...

att jag lovat Maria att få följa med en kompis hem efter skolan. Inte för att hon inte ska få vara med kompisar eller att hon borde ha fixat rummet innan utan för att jag var tvungen att passera OKQ8 i Gimo för att hämta henne.
"Normalt" hade jag svängt in där i något påhittat ärende och passat på att köpa någon gott... Viste inte om jag var stark nog att passera utan att stanna. Men det gick bra - ringde Maria när jag åkte hemmifrån så att hon skulle vara klar och då kunde jag ju inte gärna låta henne vänta utan någon vettig förklaring. Klarde den turen men sen blev det två ostskivor när ungarna åt kvällsmat - ostbitarna har jag svårt att avstå just nu.
Kanske det ska bli nästa delmål att inte äta ostbitar utan att ha en "behövd" macka under! Men, men, det får bli nästa steg.

Wickie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0