Dagen...

började ju inte så bra med en banan till fukost. men det blev sen två knäckemackor till 9 fikat.
Chefen bjöd på påskbuffé (hade jag glömt...) till lunch och då åt jag lagom. Det var mycket frukt och grönt med, bla en jättegod annanas som blev kvar till slutet som blev lite efterätt.
Åkte sen med Maria till Uppsala för träff med operationsteamet inför hennes mun operation. Fixade att tanka och betala utan att köpa något gott fast jag var sugen.
Men efter besöket ville Maria ha fika och vi var lite småhungriga båda två. Dåligt utbud och en frestande god morotskaka blev mitt fall. Men jag drack färskpressad juice till och inte cocacola som jag har för vana annars.
Vär hemma blev det korv stroganoff och ris i lagom portion så dagen har nog varit OK i alla fall...
Funderar på att träna ikväll också men då ett annat program en ny energi. Vi får se...

Wickie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0