Djupt nere...

Har hamnat djupt nere i hålet idag och inte haft varken lust eller ork att ta mig upp. Förutom kakan runt lunch blev det ingen middag utan en macka och en mockaruta på ett möte under kvällen. Ett par nävar nuts and seeds har det blivit också.
Ska man hitta något positivt så tackade jag nej till en endra kaka när de bjöd runt. Jag har också lyckats låta bli att skåpäta under kvällen fast det står goda kakor i skafferiet. En ostbit när jag gjorde macka åt Elin men bara en.
Lite positivt finns det således att hitta.

Ska nu ta in hästarna och försöka träna lite innan jag duschar och går i säng.

Kram

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Veronika

"Ska man hitta något positivt ..." JA, det ska man! Det tycker jag man ska ropa högt om och hurra över... det som gick mindre bra kan man utelämna eller låta hamna i bakgrunden... det är ju FANTASTISKT att du tackade nej till andra kakan och inte små-åt i skåpen. SUPER!

2010-03-28 @ 22:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0