Idag har det gått OK

Idag har jag inte ätit några kex eller några skorpor. Kan bero på att jag undervisat och flängt mellan utbildningslokaler hela< dagen. Fikat kl 14 blir kritiskt. Vore skönt för självförtroendet att klara av att låta bli.
Igår kväll när jag kom in från stallet, hovslagaren hade varit där, och jag var frusen gjorde jag en fruktsallad med äpple, banan, apelsin och solrosfrön. Det skulle kännas så skönt att kunna unna sig en lika dan ikväll som belöning.
Att bara svälta och inte unna sig något tror jag inte på men mitt problem är att jag älskar alltvad sötsaker heter och har jätte svårt att låta bli. När jag blir stressad äter jag ännu mera...

En dag i taget, denna dag har ½ gått bra och det är jag glad för!

Wickie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0