Ingen gris...

blev skjuten men vi såg några stycken. Tyvärr blåste det år fel håll så de fick vittring på oss och försvann innan de kommit fram till maten där det kunnat bli läge att skjuta. Men vi försöker kanske imorgon igen.
Elin och Erika var hos farmor under tiden och jag gick in en stund när jag hämtade dem. Hon skule först bjuda på glass, vilket jag lyckades avböja. Det är lättare sagt än gjort att säga nej till Siv men jag lyckades som sagt med glassen. Hon ville bjuda på fika istället och det kunde jag inte säga nej till. Jag tog dock "bara" 2 smörgåsar (hade nog kunnat vara bra vid 1 men nu blev det 2). Klarade dock av att sitta en armlängd ifrån kakfatet utan att ta någon kaka. Det tycker jag är bra, då gör det inget att jag kasnke tog en macka i onödan.

Wickie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0