Morgonmat

åt en bra frukost vid 8 och sen blen det ju mycket mortion. Nu är klockan 12 och jag är jättehungrig. det ska bli våfflor till lunch och jag kunde inte låta bli att ta den första som belv färdig. Men det blev bara en och sen ska jag vänt till resten är färdigt.
Tar nog ett äpple under tiden... Svårt att bryta mönster - kroppen är van att få äta en massa när den är sugen och/eller hungrig så nu funderar den lite på vad som händer... Men jag ska överlista både kroppen och hjärnan!

Vi fungerar allt bra underligt. Igår blev det lite sen lunch och när det blev dax för en lite tidigare middag kände jag mig inte så hungrig men eftersom jag visste att det inte skulle bli tillfälle för mat senare åt jag lite. 30 min senare var jag VRÅÅÅL hungrig??!!?? Hur hänger det ihop? Som tur var satt jag då på grispass och kunde inte hämta något att äta men oj vad jag hade kunnat äta då! Magen lugnade ner sig efter en stund och sen blev det ju två mackor hos Siv så kroppen fick det den behövde men snacka om noja!

Wickie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0