Nere i gropen en stund...

Efter misslyckandet med bössan och grisarna orkade jag inte motstå en frestelse när jag kom hem. Maria hade gjort toast, så jag bad att få smaka. Jag begränsade mig dock till 1/4 toast och en cider vilket var Ok tycker jag.
Imorse åt jag frukost som vanligt (denna morgon en talrik mannagryns gröt) och efter gympan när vi handlade undvek jag smågodiset.
Elin och Erika fick ett kinderägg ivar, sen köpte jag 2 påsar "nut and seed mix", en påse ostbågar och paketglass.
Vi ska bort ikväll så ungarna får glass och ostbågar då.
På hemvägen åt jag nästan upp en hel påse nut and seed mix men det blev som sagt inte smågodis och det känns bra.
Nu väntar makaroner och fiskbullar till lunch. En knäckemacka till det blir nog bra.

Ikväll ska vi på fest och mitt mål under festen är att inte överäta. Klarar jag det är jag nöjd.

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Veronika

Var det kul på festen? Hur gick det med ditt mål?

2010-03-28 @ 21:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0