Super sug!!!!

Höll på i köket och grejade och tittade inte så noga vad Erika höll på med. Rätt som det är nås mina näsborrar av doften av nyrostat bröd!!!! Var tvungen att rusa hit till datorn för att skriva en rad. Magen har reagerat direkt med att vrÅÅÅÅÅla att den är hungrig! Men jag vet att den inte är hungrig!
Ska hejda mig en stund och om magen envisas med att vara hungrig ska jag ta en banan. Gäller att ha en plan... Någon jag känner envisas med att hävda det och jag är tyvärr benägen att hålla med. Önskar att det inte var så men jag är inte "normal" nog för att inte behöva en plan för alla typer av matsituationer...

Tillbaka till köket och den goda doften och den något omskrivna devisen  lukta men inte äta...

Wickie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0