Tandläkaren och lunchen klar...

Tänkte köpa en sallad till lunch men de var inte klara. När jag stod lite halvstressad i affären rev jag åt mig en räkmacka istället. Borde ha vänt och gått någon annan stans men det kändes pinsamt att inte handla något och jag ville inte köpa något av de andra godsakerna de sålde.
Funderade på att kasta den när jag var klar hos tandläkaren men den fick följa med hem istället. Åt räkorna, äggen lite av majonäsen men lämnade 75% av thekakan den låg på. Kanske är det en Ok lunch i alla fall om man gämför med mycket annat jag hade kunat köpt och stoppat i mig.

Det gick bra hos tandläkaren, 1 900:- fattigare men två tänder som det ramlat flisor ur är hela. Hae en trasig tand till som ska fixas men det blir närmare sommaren men döre 23/11 eftersom en ny behandlingsperiod börjar då och då blir det dyrare :(

Hoppas solen lyser på er också!

Wickie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0