God lunch med skippad macka

Vi var på Forsmarks Wärdshus och åt gratinerad fisk med humersås idag. Mycket gott! De har ett stort och bra salladsbord och flera sorters gott bröd.
Jag tog mycket grönsaker, lagom med fisk, sås och ris, deras supergoda knäckebröd och en mjuk smörgås som såg jättegod ut.
Maten smakade toppen! Knäckemackan lika så men det mjuka brödet var inget speciellt. Det jag är nöjd med är att jag då valde att inte äta upp den mjuka mackan. Den smakade ju inte illa så normalt hade jag pressat ner den också. Men inte! Jag lät den vara, helt och hållet, efter smaktuggan rörde jag den inte! Normalt hade jag suttit och brutit bitar av den i alla fall bara för att jag inte kunde låta bli.
Det går frammåt!

Hoppas solen skiner på er också!

Kram

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Veronika

Härligt!!

2010-05-04 @ 16:46:25
Postat av: Pappa

Suveränt. Du börjar bli ett föredöme

2010-05-04 @ 20:23:08
Postat av: Pappa

suveränt. Du är snart ett föredöme

2010-05-04 @ 20:24:39
Postat av: Monica

Här är det kyligt, men vi har haft lite sol idag. Nu är det snart läggdags och vad morgondagen har i sitt sköte återstår att se.



Vi hörs!



Monica

2010-05-04 @ 21:43:40
URL: http://violett.bloggplatsen.se
Postat av: Mamma

Bravo Wiktoria!

Det går bra för dig. Roligt att du kunde motstå den mjuka smörgåsen.



Kram på dig.

2010-05-05 @ 18:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0