Bra tid!

Trotts att det kändes segt och jobbigt. Jag sprang 6,6 km på 44.17 minuter mot 44.09 förra gången. Skillnaden denna gång var att jag 3 eller 4 gånger stannade och tretchade vaden så jag sprang ju egentligen fortare än dessa 44.17. Jag är supernöjd med tiden.
Måste bli lite mera härdig mot den högre farten för på slutet gick det riktigt segt och vid något tillfälle den sista km kunde jag inte motstå att gå några meter. Men jag sprang och gk´jorde tet bättre än jag trodde. Tänkte innan att om jag klarar det på ungefär samma tid som första gången är jag nöjd och så går det fortare ändå - det är kul!

Härligt med solen också!

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Veronika

Verkar som om du kommit igång riktigt bra! Det har varit lite splittrat de senaste dagarna. Salma har sovit lite si och så, men idag kom hon isäng i mer vanlig tid så förhoppningsvis blir morgondagen lite "stabilare". Kramar från oss

2011-09-30 @ 22:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0