Friskis och svettis

blev av igår!
Äntligen tränade jag något annat än löpning.
Känner det lite i hela kroppen idag men tror inte det blir någon svårare träningsvärk.
Kände av vaden under passet och var lite orolig att det skulle bli en sträckning vid någon rörelse men jag fösökte tänka på hur jag arbetade med benet så det gick bra. Masserade med heatloution igår kväll och imorse och planerar att göra det felr gånger närmasta tiden - det måste ju ge sig någon gång. När jag har sprungit har jag inte kännt av det så mycket men får jag ingen bukt med det kommer det nog inte gå bra att springa heller till slut...
Ikväll är det löpning igen... 6,6 km eller intervallträning. Vet inte riktigt vad som är bäst. Vil ju träna hårt men vill samtidigt inte slita ut mig. Det blev ju lite knälyft m.m. igår - har då svårt att bestämma mig om det är bra eller dåligt att bygga på med mera teknikträning och spurter idag eller om jag ska ägna mig åt "vanlig löpning".

Vi får se hur det går till kvällen...

Wickie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0