Huvudvärk...

och lite dåligt samvete för att jag inte genomförde det dvd program jag hade planerat för gårdagen. Idag står löpning på schemat och det ska jag försöka genomföra även om det inte lockar att ge sig ut i höstmörkret. Blir nog premiär för pannlampa ikväll :(
Hovslagaren var hos oss igår och det tog tid och jag kände mig lite småförkyld och totalt oinspirerad att motionera.
Ägnade mig åt min fina "ljus - lykte - mobil" istället och den blev superfin! Det känns kul!
Imorgon har jag tänkt gå på fiskis och svettis efter ungarnas simning. Jag hoppas de kan få åka med en granne hem -det vore perfekt. HAr jag ringt henne så är det sen svårt att inte genomföra tränigen :-)

Men första steget blir att ge sig ut och springa idag och låta bli sötsaker.
Är ständigt lite sugen och det är lite jobbigt efter att det gått superbra etttag.

Må gott!

Wickie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0