Känns att kroppen

är lite ovan. Har inte träningsvärk men kan ju inte säga att jag inte känner at träningen heller.
Igår sparng jag samma runda som förra gången ca 6,6 km och det tog 40 sek längre tid...
Känns OK. Höll nog ett jämnare tempo och kände mig lite småtrött mest hela vägen men det gick lättere att motivera sig att springa hela vägen - någon kort bit gick jag men det var mindre sådant än förra gången.
nu ska jag föröka hålla mig till träningsprogrammet jag lagt upp och hoppas att jag med hjälp av det kan genomföra Hässelbyloppet med ett resultat jag känner mig nöjd med.
idag står DVD programmet Ny energi på schemat - behöver sträcka ut musklerna lite så det är bra. Imorgon ska jag springa minst 10 km, kanske ger mig på någon km till för att få lite självförtroende.

Må gott!

Wickie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0